Opzoeken van oud-leerlingen

Alumni Zevenkerken heeft tot doel de banden onder de oud-leerlingen van de Abdijschool van Zevenkerken te bevorderen.

Deze database staat enkel ter beschikking van oud-leerlingen en vormt een handig hulpmiddel bij het opbouwen en onderhouden van de onderlinge relaties.

Wachtwoord vergeten?

Heb je reeds toegang tot de website van Alumni Zevenkerken vzw maar ben je jouw wachtwoord vergeten?

Vul onderstaande gegeven in en vraag een nieuw wachtwoord aan.

Nog geen wachtwoord?

Bent u een oud-leerling van de Abdijschool Zevenkerken?

Dan kan u een gebruikersnaam en wachtwoord aanvragen.

Vul onderstaande gegevens in en uw login-gegevens worden u per mail toegestuurd.

Privacy

De alumnivereniging houdt eraan omzichtig met de privacy om te springen. De vereniging zal nooit persoonlijke gegevens aan derden doorgeven. Leden worden verzocht hier eveneens omzichtig mee om te gaan.

We vragen u misbruiken te melden aan een van de leden van het bestuur.

Bij het invoegen van Uw gegevens wordt U de keuze gegeven of U uw gegevens enkel voor de administratie van alumni wil kenbaar maken of dat U ze met de andere Alumni wilt delen.

Indien U geen van beiden wilt, kunt U uw gegevens wissen. Enkel Uw Naam, Voornaam en Rhetoricajaar blijven dan nog in de database.

Meld je aan op de website van Alumni Zevenkerken