Warme oproep tot de oud-leerlingen

4/06/2014

De laatste jaren zijn de activiteiten toegenomen en gespreid over het hele land teneinde verscheidene locaties te bereiken met steeds één doel : het samenbrengen van oudleerlingen. Een greep uit deze activiteiten : de oud-leerlingendag op school (bijna altijd de laatste zondag van september), een concert in de Abdijkerk (Kerstperiode), een rondleiding in Bozar (Brussel), een rondleiding Katoennatie (Antwerpen), een rondleiding Ghelamco stadium (Gent), een Alumni Golfcup (Damme, Waregem, Ieper, Sint-Joris-Winghe, Latem..), enz. Telkens een prettig weerzien voor velen.
Ook het komend academisch jaar 2014-2015 hebben wij enkele niet te missen activiteiten in petto.
Teneinde onze activiteiten een optimaal bereik te gunnen, is het belangrijk onze database correct bij te houden. Te vaak moeten wij vernemen dat de één of ander niet ‘op de hoogte’ was van één of andere happening. Wellicht zijn gegevens niet meer actueel, of ‘verloren’ gegaan. Het bestand oud-leerlingen telt vandaag zo’n 1500 leden.
Aan al wie dit leest doen wij een warme oproep om voor zijn/haar jaar een recente lijst met de gegevens (naam, naam partner, adres, mail, gsm..) te verzamelen (als hij die al niet heeft), en - PLEASE – die ons te laten geworden via mail aan billietnathalie@telenet.be .
Graag vernemen wij of u zich ook geroepen voelt aanspreekpunt te zijn voor uw retho-jaar ? Zo kunnen onze initiatieven op nog meer persoonlijke wijze hun doel bereiken. Misschien heeft u zelf zin om het dynamisch oud-leerlingen comité te vervoegen ? In dit geval nodigen wij u uit op onze volgende bijeenkomst om kennis te maken met het reilen en zeilen van onze werkgroep.
Tot lezens,
Nathalie Billiet, rheto 1980