Concert Kerst in Zevenkerken

28/10/2015

Het is dan ook een evidentie dat wij, monniken, hij die op ons een beroep doet, proberen te ondersteunen. Daarom wordt de opbrengst van het concert tijdens ‘Kerst in Zevenkerken’ aan de organisatie Start West-Vlaanderen geschonken.
Start West-Vlaanderen vzw wil aan personen met een beperking en de direct betrokkenen, ambulante ondersteuning bieden bij het samenleven en bij de uitbouw van hun levenstraject.
Start West-Vlaanderen wil ingaan op vragen van het gezin die te maken hebben met het samenleven in het gezin met een kind met een ontwikkelingsvertraging, een verstandelijke beperking of een meervoudige beperking. De begeleiding gebeurt hoofdzakelijk aan huis met het kind en de direct betrokkenen. (www.startwestvlaanderen.be)

Wij willen Start West-Vlaanderen een hart onder de riem steken. Daarom organiseren wij een uniek concert. Dirigent Jan Melaerts brengt met het koor Melpomene prachtige Spaanse polyfone liederen in de abdijkerk op 5 december om 20.00u.

Wij doen een warme oproep om dit initiatief te ondersteunen.
Kaarten zijn vanaf heden te koop (€ 12,00 in voorverkoop, € 14,00 de avond zelf).
U kunt ook opteren om een bedrijfsadvertentie te plaatsen in het programmaboekje.

Vzw Sint-Andriesabdij Zevenkerken
Zevenkerken 4
8200 Brugge
IBAN: BE53 0017 0990 1953 BIC: GEBABEBB
Vermelding: Koepel/Concert/naam

Wij wensen u namens velen te danken.

De monniken van de Sint-Andriesabdij

Steve Cottry