Eerste regionale alumni get together

27/03/2015

Wie? (Oud)leraars, alumni en partners.
Wanneer? Aanvang diner om 19.30 uur stipt: Aansluitend kunnen we even proeven van de bruisende ambiance in het Europa kwartier. Waar? La maison du Luxembourg (www.maisonduluxembourg.be), Luxemburgstraat 37 te 1050 Brussel. Indien gewenst kunt u gebruik maken van de overdekte parking van het kantoor DBB op de hoek van de Kunstlaan 46 en de Belliardstraat, op 10 minuten wandelafstand van La maison du Luxembourg.
Kostprijs? All-in 50€ per persoon
Registratie & betaling Antwoord gewenst op e-mail adres BSimpelaere@dbblaw.eu met vermelding van naam en voornaam van elke deelnemer. Storting van 50 euro/pers (voor- en hoofdgerecht, dessert en drank inbegrepen).op rekeningnr. 000-0304141-46 geldt als deelname.
Aantal plaatsen beperkt tot 40 personen.

Gelieve deze betaling te doen vòòr 15 mei 2015 De betaling geldt als inschrijving