Warme oproep tot de oud-leerlingen

4/06/2014

Om deze trend verder te zetten, doen we ook graag beroep op uw vrijgevigheid om de werking hiervan mogelijk te houden. Het bijhouden en verbeteren van onze website, het efficiënt organiseren van alle activiteiten (gaande van de aankondiging, uitnodiging tot praktische invulling van de dag/avond zelf), vergt ook wat middelen.
Een ruggesteun hiervoor is ontegensprekelijk de aankondiging op onze website van uw bedrijf, of van wat u graag publiceert (kan gewoon ‘uit symathie’ zijn..). Voor uw beeld in kleur op onze website www.alumnizevenkerken.be (link ‘sponsors’ en weldra ook volautomatisch in beeld), vragen wij voor het hele jaar een bijdrage van 1000€. Ook verschijnt uw logo op de uitnodigingen tot onze activiteiten. Dit zijn er een 3-tal per jaar, naar onze ca. 1500 leden, en soms meer wanneer bijvoorbeeld ook de nog schoolgaande leerlingen en ouders zijn uitgenodigd.
Zoals een klassieke leraar ons er op wees : ‘Celui qui reçoit, doit’, zo durf ik onderstrepen dat wat wij meekregen in de opvoeding op de Abdijschool, is en blijft een gift waarvoor ik graag in ruil een Alumni-vereniging verder zie bloeien.
Dit kan met uw steun via de info po de tab-pagina "Partners" rechtsboven.
Alvast bedankt, namens het oud-leerlingen comité.
Duc in Altum,
Nathalie Billiet