Alumni Zevenkerken Golf Challenge

1/02/2012

Het is de merite van Nathalie Billiet en voordien Jacques Delfosse, die dit reeds verscheidene jaren georganiseerd hebben. We speelden in o.m. in Tielt-Winge, Sept-Fontaines en Waregem. Dit jaar zijn we blij dat we te gast konden zijn op het prachtige terrein van Palingbeek.
Er gaapt een groot gat van een jaar of 5 dat er geen alumni-golfwedstrijden meer georganiseerd werden. Dank zij de initiatieven rond Dave Cafmeyer (rheto 1995) en Axel Despriet (1997) blazen we dit nu nieuw leven in. We maken er alvast een traditie van met een nieuwe wisselbeker.
We stellen dit trouwens ook voor het eerst open voor toekomstige alumni. We zijn blij dat er enkele leerlingen ingeschreven zijn.
Een extra prijs hebben we voorzien voor de oudste en jongste deelnemers.
Jacques Goethals & Henri Vuylsteke, Rhéto 1944 en Thibaut Daels (Rhéto 2017)
Behaalde resultaten:
1ste categorie : Andries Teerlynck, Luc Billiet en Dave Cafmeyer
2de categorie : Axel Despriet, Nathalie De Quinnemar en Thibault D'Hulst
Duc in altum. En tot op de oudleerlingedag eind september.
Vriendelijke groeten,

Het Alumni Zevenkerken Golf Team

Dave Cafmeyer, Frederik Dejaeghere, Julius Sanders, Philippe Hoornaert, Bart Cosaert, Andries Teerlynck, Yves Op De Beeck, Axel Despriet
Lees de bijlage: download