Voordelen
Elk lid ontvangt ieder kwartaal het tijdschrift Zevenkerken, waarmee u op de hoogte blijft van het reilen en zeilen op school, de werking van de Alumni en de personalia van oudleerlingen.
Met het tijdschrift heeft u natuurlijk een tastbare herinnering aan uw schooltijd.
Door lid te worden betuigt u ook uw sympathie voor de Alumni vereniging en haar werking om de banden tussen de school, de abdij en de oud-leerlingen onderling levendig te houden. Maar groot is vooral het plezier om de leerkrachten en leerlingen in volle actie te herkennen op de vele foto's!

Elk lid wordt uitgenodigd op alle activiteiten van de Alumni Vereniging en beschikt over de Database met alle contactgegevens van de overige oud-leerlingen.
Gegevens voor betaling
Begunstigde
Alumni Zevenkerken VZW
Rekeningnummer
IBAN BE26 3631 5824 4729
Bedrag
Zevenkerken 4
8200 St.-Andries
Lid worden
Lid worden kunt u door jaarlijks 30 € te storten aan Alumni Zevenkerken VZW IBAN BE26 3631 5824 4729
Met de melding van uw naam, voornaam en retorica jaar.
U kan ook online uw lidmaatschap regelen via de link hieronder.
Klik hier om uw lidmaatschap te betalen